.png?width=425&height=425&name=Karin%20blogg%20(1).png)
KARIN SUNDBÄCK.
Karin började på Traventus i januari 2019 och gick då in i en roll som administratör på företaget.
Karin har stenkoll på allt som har med kontoret att göra och hon är den som ser till att allting rullar på "behind the scenes".
Vi är ju ett konsultbolag som består främst av konsulter av olika slag. Därför känns det desto roligare att kunna ställa Karin några frågor, då hennes vardag förmodligen inte alls är lik någon annans på bolaget.
Hur skulle du beskriva din roll på Traventus?
"Jag är administratören på företaget. Mina arbetsuppgifter är väldigt varierande. En del HR-relaterade arbetsuppgifter, administration kring våra egna fakturor ut till kund. Jag konterar även fakturor åt en av våra kunder, ser till att allt kring kontoret fungerar mm. Det är högt och lågt samt väldigt varierande och roligt."
"När jag kollade av Traventus innan jag sökte så var första intrycket att företaget är väldigt inkluderande. Vilket det är."

Vad skulle du säga är det absolut bästa med ditt jobb och att jobba på just Traventus?
"Kollegorna är super! Mitt jobb är väldigt roligt för jag har per automatik kontakt med alla mina kollegor."
Hur skulle du beskriva Traventus kultur?
"Ett fantastiskt klimat där alla är välkomna och man håller en positiv attityd. Detta tror jag även smittar av sig på våra kunder."
När känner du yrkesstolthet?
"När kunder tackar och berömmer, utan att egentligen behöva. Det betyder att vi gör rätt."
Vad vill du säga till den som funderar på att söka jobb på Traventus?
"Gör det! Du kommer att trivas."
Vill du arbeta tillsammans med Karin?
